Проект # 1 – Реставрація ГАЗ-13 «Чайка»

  ГАЗ-13 «Чайка», легендарний радянський представницький автомобіль, який випускався на Горьківському автомобільному заводі. Його можна помітити на багатьох архівних матеріалах, офіційних фотографіях. У радянські часи на «Чайці» їздили міністри, керівники державних комітетів та відомств, вищий генералітет, посли, як радянські, так і ряду зарубіжних держав, академіки. Всього за час виробництва було випущено 3 179 автомобілів всіх модифікацій.

Две чайки

  Ми вирішили реставрувати автомобіль за архівними матеріалами ранньої серії 1958-59 року. «Чайки» в ту пору мали модне двобарвне забарвлення (бежевий з червоним або бежевий з салатовим).
Проектирование
Испытания
Автомобіль потрапив до нас у вкрай жалюгідному стані. Складно описати ту масу робіт, яку довелося провести для реставрації колишньої легенди.
Печальная чайка
Печальная чайка
Печальная чайка
Для відновлення ми використовували тільки оригінальні запчастини. Це також додало великих складнощів. Тим не менш, через рік активних робіт машина зробила свою першу поїздку. І відразу ж поїхали з Києва до Москви на «Автоекзотика».
Легенда
У процесі реставрації довелося збирати по крупицях багато інформації по технічним особливостям, історії Чайки. Поступово це все сформувалося в товсту монографію про історію створення ГАЗ-13 «Чайка»
монография
монография
монография
  Чайка неодноразовий учасник і призер міжнародних ретро-ралі і фестивалів України та Росії: «Краща реставрація вітчизняного автомобіля» (Автоекзотика), Кубок Горьковського автозаводу за реставрацію автомобіля ГАЗ-13 «Чайка» і т.д.
призы
призы
призы
призы