Проект # 2 – пікап «Перемога»

  Проект розпочався з ескізу на папері. За основу взята зовнішність від Перемоги, один з найбільш стилістично цікавих автомобілів Росії, основа від Mercedes.

  Старовинний зовні кузов отримав потужні силові агрегати та інші вузли від сучасних машин. У якості «донора» був Mercedes-Benz 125 E500. Сталеве серце — модернізований 5 літровий V8 mercedes. У результаті додаткових робіт потужність підвищена приблизно до 400 к.с. Від донора дісталася також АКПП. Але для неї зроблений тюнінг — замість трьох гальмівних стрічок встановили п’ять, тюнінг мостів.

  Спочатку для проекту була придбана оригінальна Перемога. Але вона не підійшла. Час і іржа зробили кузов абсолютно не придатним.

  Після довгих і наполегливих пошуків були знайдений ще кузов, який не погано зберігся.

  Коли було набрано потрібну кількість панелей, прийшов час приступати до кузовних робіт. Перемогу зібрали буквально по частинах. Багато деталей переробляли не раз, поки не досягали досконалості.

  Побудова машини з нуля — виснажливий процес, робити день за днем можуть тільки люди по справжньому закохані у свою справу.

  Допомагало розвивати проект, не дивлячись на всі складнощі, те, що команда професіоналів дуже високого рівня.

  Поступово кузов став схожий на початковий ескіз.

  Багажне відділення вийшло значне. Оскільки металева кришка важила б дуже багато, то ми зробили ЇЇ зі склопластику.

  Перемога — повністю електронний автомобіль: немає ключа запалювання, багато гідравліки та пневматики.

  Поступово стали обкатувати машину. Загрунтували машину і ось перше бойове хрещення — з Києва до Севастополя і назад.

  Машина добре себе показала. Остаточно вибрали кольорову гамму для фарбування.


  Закінчили екстер’єр і вирушили на першу виставку.
  Люди дуже добре приймали наш проект: нагороди, захват.

  Окреме завдання було створення інтер’єру. Оскільки машина вийшла з нуля, то й інтер’єр вийшов також з нуля.
Кузов робився вручну, і завдання точної підгонки елементів салону стало складніше, ніж для серійних автомобілів.
Спочатку був тільки голий метал. Шляхом 3d сканування салону ми побудували модель в CAD системі. А далі проектування, вирізання елементів на верстатах з ЧПК.

Модельний композит, уточнення 3d топології, проектування і ми стали отримувати деталі з точною підгонкою.

  На відміну від багатьох чисто виставкових проектів, «Перемога» спочатку планувалася як справжній «живий» використовуваний автомобіль. Наприклад, ми брали участь у заїздах. Оскільки для нас немає категорії, нас ставили разом з Ferrari. Поки що ми їй програємо :)

  Про нас не один раз писали журналісти.

  Але це не кінець історії. Перемога продовжує, як і раніше розвиватися. Отриманий досвід дозволяє замінити одні рішення іншими. І наближається наступний глобальний проект.
  Залишайтеся з нами!